web analytics

Третю частину ремейку Final Fantasy 7 можуть знову розробити на Unreal Engine 4

Японський програміст Наокі Хамагучі зі Square Enix, який керував розробкою обох частин ремейку Final Fantasy VII, дав інтерв’ю японському виданню CG WORLD, де поділився новими подробицями створення ігор.

Весь термін розробки Final Fantasy VII Rebirth тривав 4 роки, перший з них команда витратили на прототипування, підготовку середовища розробки для PlayStation 5 і пошук напряму в якому створюватиметься гра, паралельно розробляючи розширене перевидання Final Fantasy VII Remake Intergrade.

Пандемія майже не вплинула на час розробки, який зайняв стільки ж як і перша частина ремейку. Усі розробники, яких було більше 100, працювали дистанційно і користувалися стародавнім клієнтом SVN для обміну файлами. Чимало співробітників пропонували перейти на більш сучасний Perforce, але пан Хамагучі відмовився, бо з будь-якими проблемами довелось зіткатися вперше та розбиратися як вирішувати їх, а коли вже зараз все стабільно працює, то в переході ще менше сенсу.

Складності у тестуванні гри команді додав відкритий світ, який мав велику кількість контенту. З середини і до самого кінця розробки Наокі перетворився здебільшого у тестувальника, тому щодня грав, перевіряв справність механік, функцій, взаємодій, надсилав відеозвіти команді програмістів тощо. Однак навіть йому виявилося не під силу відтестувати усе, тому він попросив окремого тестувальника допомагати йому. Тут мова йде про перевірку справності гри програмістами перед тим, як її віддадуть вже великій QA команді.

Третю частину із трилогії ремейків Final Fantasy VII не проти розробити на Unreal Engine 5, але тут ситуація схожа на перехід з SVN до Perforce, це повинно поліпшити роботу та фінальний результат, але займе більше часу, коли шанувальники хочуть бачити гру якомога скоріше та в гарному технічному стані. Рішення по зміні рушія прийматиметься на основі того, чи буде швидше перейти на UE5, чи краще працювати на відшліфованому та зрозумілому UE4.

Нагадаємо, раніше Наокі Хамагучі натякав, що остання частина в трилогії вийде не раніше початку 2028 року, однак через відмову Square Enix від продажу ексклюзивності власних ігор, на релізі вона може бути доступна на всіх платформах, а не лише PlayStation.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

ChatGPT отримав власний застосунок для Windows

p.ua.chatgpt app

Ремейк Silent Hill 2 розійшовся накладом у мільйон копій за 3 дні

silent hill 2

Bandai Namco скорочує понад 200 працівників і скасовує нові ігри по Naruto й One Piece

bandai namco

«Гра, яка є витвором мистецтва»: перші оцінки Neva від творців Gris

neva

Metaphor: ReFantazio — поради для найкращого початку гри

metaphor refantazio novo trailer

Анонсовано збірник Tomb Raider IV-VI Remastered, до якого знову причетні росіяни

tomb raider

jRPG Metaphor: ReFantazio продалася накладом у мільйон копій за першу годину

Metaphor: ReFantazio

Universal Pictures і SEGA знімуть кіноадаптацію гри Shinobi

shinobi

Популярне